Soruyorumm Kızlar yataktan kalkarken dikişlerin uç noktalarında acayip bir acı oluyor sanki yakıyorlar orayı gibi yürüdükçe açılıyor acı geciyo beş gün oldu ameliyat olalı
Laylaycizi_96 Soruyorumm ben baticon sürüp biraz açık bırakıyordum daha cabuk iyileşmesini saglıyor yanmayı da geçiriyordu