Kızlar belki sizede cesaret verir diye paylaşmak istedim.37+6’da çatı muayenem vardı tabi giderken ben kafamda 3 gün sonrası için sezeryan günü alma planları yapıyordum.Muayenede 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum ve akşam bol bol yürüyüş yapıp ertesi gün sabah erkenden gelmemi istedi.Eve gittiğimde akşam nişanım geldi.Sonra pek yürüyemedim açıkcası yarım saat belki yürümüşümdür.Sabah muayene de açıklığım sadece yarım santim ilerlemişti.Ama nst’de benim hissetmediğim düzenli sancılarım çıktı.Yatışım yapıldı hemen ben her ne kadar korksam da normal doğumda doktorum ısrarcı oldu ve beni de ikna etti.9 buçukta 2,5 cm olan açılmam 12’ye kadar 7 cm’e çıktı ama acı eşiğim düşük olduğundan epidural anestezi istedim.Anestezi için girdiğim odadan yarım saat kırk dakika kadar sonra kızımla çıktım.Epidural olmadan da belki dayanırdım bilemiyorum. Kısacası normal doğumdan benim gibi korkan varsa çokta korkunç değilmiş evet acı var ama bebeğinizi koklayana kadarmış hepsi:)