Hcripk_06 Ben ilk yağ kullanıyordum ama oğlumun egzamasını arttırdı doktorum da biraz kızdı meğer gözenekleri kapatıyormuş yağ zararlıymış aslında. Cicestela hem pamuk gibi yapıyor hem de masaja elverişli. En güzel yanı da hiç bulaşmıyor. Ama öyle mis gibi bebek bebek pudramsı bi kokusu yok