Nisaozclk0611
Biz de evlenirken çocuk yapmayız diye konuşmuştuk 24-25 yaşındaydık ama ben de pek istekli olmadığım için hiç çocuk mevzusu 5-6 yıl konuşulmadı sonra eşim 30 olunca bunalıma mı girdi ne çocuk çocuk diye başıma ekşidi dediğim gibi hiç ısrar etmedim konusunu bile açmadım kendisi benden daha ister oldu ama siz de biraz farklı durum korunmuyorsunuz ve şakayla karşık belki de gerçeği söyledi eşiniz ama yaşınız daha küçük eşinizi çok sıkmadan bunaltmadan tedaviye ikna etmeye çalışın ama biraz akışına bırakın canım