Kızlar merhaba, 16+3 hamileyim AFP değerim yüksek çıktı doktor perinatolojiye yönlendirdi detaylı bakıldı bir sorun çıkmadı fakat 18. Haftada tekrar bakılmasını önerdi moralim çok bozuk hiç bir sorunum olmayan hamileliğimde bu çıktı içim hiç rahat değil bir doktora daha baktırmam gerekli AFP yüksek olup sorunu olmayanlar var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz ? Morale çok ihtiyacım var. Teşekkür ediyorum