birannebirfurki 20+3 haftalık hamileyim üçüncü gebeliğim bi ölü doğum bi erken doğumum var ilk defa karnım bu kadar çıktı göğsümün altından sıkıştırıyo rahat oturamıyorum sizdede aynısı var mı sanki nefes alırken bile zorlanıyorum