Esa Ben 3 aralık günü regl oldum daha regl olmadım reglim 5 gün geçti dün özele gittim test yaptım doktor erken gebelik olduğu için testlerde çıkmayabilir dedi reglden 10 gün geçmesi lazım sağlıkla cevap verilmesi için, göğüslerim artık patlayacak gibi şimdi ise biraz böyle bi iki damla kan geldi bende günümün daha 10 gün geçmesini bekliyorum bi sonucun yok olabilir mi diye sormak istedim