Mrb daha yeni hamile olduğumu öğrendim ve dişim dayanılmayacak kadar cok agriyor zaten çürüktü çekilmesi gerekiyordu ters gibi hamile oldumugumu ogrendim 5 haftalik falan gercekten dis cok kötü bir sekilde ağrıyor cektirsem çekerler mi acaba yada çektiren varmi bu haftalarda internetten baktim rahatlikla tüm dis tedavileri yapiliyormus ama burdan baktimda ilk 3 ay son 3 ay yasak demisler ve enfeksiyon falan varsa bebege gecer demisler ne yapmam lazim lutfen yardim edinn…