Goncanur
Canım bende öyleydim ilk doğumda sezaryen olmustum ben Almanya’da yaşıyorum doğumdan sonra eve her gün ebe gibi biri geliyordu bilgi vermek ve bize bakmak için öğretmek için falan kadın bol şeyler giydiğim için kızmıştı bana hemen dar bir tayt giydirmişti ameliyat yerin ne kadar yukarda olursa o kadar iyi demişti ve ayaklarımın altında otururken süt verirken falan hep yüksek karton koyduruyordu bana iyi geliyordu istersen sende dene 🙏🏼