Damlacaa İnşallah isteğiniz gibi bir doğum olur inşallah. Tabii ki gidişata göre durumlar çok değişebiliyor. Kendinizi illa bir şeye odaklamadan her zaman gönlünüzden geçeni dilinize dua olarak düşürün bu çok önemli. Benim sezaryenden sonra söylediğim ilk söz “Allahım her iki doğumu tattığım için, kendi isteğiyle sezaryen olupta çok konforlu bir doğum diyenleri anlamıyorum ve asla anlamayacağım da 😭” olmuştu. Belki de kendimi normale çok odaklandım yada acı eşliğim düşüktü veya normalden sonra sezaryen bana çok ağır geldi. Bilmiyorum ama ağır bir ameliyat olduğunu söyleyebilirim. Yine de takdir Allah’ın demek böylesi hayırlısıymış. Sizinde hakkınızda en hayırlısı olsun inşallah ❤️