Nepenthe Folik asiti düzenli içemiyorum örneğin iki gündür unutuyorum kaçırıyorum saati zaten gebelikten önce başlamamıştım ne yapacağımı bilmiyorum bi sorun olur mı acaba ?
Opheliaaa Nepenthe Çoğu doktor zaten 3 aydan sonra folik asit biraktiriyormus. Benim doktorum tüm vitaminleri gebelik sonuna kadar almamı onerdi
Fnd92 Nepenthe evet önemli ilaçlar unutmamaya çalışın ama içmeyince hemen etkisi bianda gecmıyor son bi aydır vitamin bile almıyorum bazen aklıma gelirse içiyorum korkmayın yani bisey olmaz 😇
derin1derin Nepenthe telefonunuza alarm kurun? Çok zor değil yani bu ilaç hatırlatan appler bile mevcut
Sevdesh Nepenthe ben pakette ki tabletleri evin en çok vakit geçirdiğim yerlerine koyuyorum görünce aklıma geldiği an içiyorum böyle bir çözüm buldum kendimce 😂😂
Sedaorannn Ben kustuğum için hiç içmedim ve doktorum hiç bir şey olmayacagini da soyledi eskiden folik asit mi vardi boşa strese sokmayin kendinizi 😂