Ylnaknytk Fikriye001 benimde 3500 hcg 4 5 haftalık dendi yarın nasipse dr. Gidicem inşallah görürüm keseyi 🙏
Tezgin Merhaba ben de gittim doktora kese görundu ama Altan görundu kacıncı haftada karnında görunuyor cok endişeliyim bulantı kusma basladı
Derya41 Benim 5 haftalıkken ultrasondan göründü nasipse haftaya kalp atışını duyucam ama işin ilginç yanı bulantım kusmam yok burda okuyorum herkeste olmuş bulantı
Tezgin Derya41 O zaman benimki cok küçüktü Altan göruldü 15 de kontorlum var ozman gorulur demi karnımda 20 eylülde gittik doktora en son orda Altan bakıldı karnımda yoktu
BeyzZaA Derya41 ben 6 haftalığım bende 5. Haftada gördüm keseyi ve bulantım kusmam filan yok herkes bir değil
Zynpdmrlp Derya41 aynı durum 5 haftalık öğrendik kese görüldü maşallah kusma bulantı yok her bünye bir değil canım illaki olucak diye birşey yok baş ağrısı oluyor mu benim oluyor yemeklerden sonra akşam üzeri?
Derya41 Tezgin evet canım çok yenidir o yüzden görünmrmiş olabilir kan degerini takip ediyormusun artış normal mi yada kanaman var mı
Tezgin Derya41 hayır kanamam yok kusma bulantım cok sık idare cıkıyorum kasıkta agrım oluyor adet olacak mis gibi kan degerime gebelik testin de vermiştim sonra vermedim bır daha 15 de kontorlum var belki doktor ister
Ylnaknytk BeyzZaA şimdi dr. Geldik göründü kese şükürler olsun 🙏 sırada kalp atsımız var bakalım hayırlısıyla inşallah onuda duyarız🙏