Opheliaaa e nabizdan sadece tahlillerinizi görür size o an bir msj geliyor kodu söylediğiniz zaman drunuz tahlil sonuclarini görür ama devlette yapılan 2li 3lu ve detayli usg e nabizda görüntüsü olmuyor.sadece kan tahlili.dr a kalmış bazı drlar kabul ediyor bazi drlar kabul etmiyor biraz şans işi