isimsizzz Nesli8998 Ya valla nefret ediyorum bu tür doktorlardan oturduğu yerden iki kelam edecek ona da üşeniyorlar 🤦
Mrvbnbg2208 AyseYldz ne yazik ki daha 2 hafta geçti 14 olduk yarın kontrole gideceğim iğne ve hap yazdı bitti diye fakat hemen çıkmasını bekleme demişti en baştan hafif sancılarını oluyor sadece
AyseYldz Mrvbnbg2208 bende 12 haftalıkken öğrendim suan 15 haftalığız benimde cuma randevum var once ilk 20 ye kdr çıkması bekleniyor sanirim insallah cikar
Vampiree Dilosss00 benimde bebeğimin eşi aşağıda 30 haftadayım yarın 32 oluyorum cıkmadı. Kızım olucak serviksi kapatmıyor kanama falan yok ilişki yasak bi sıkıntı çekmiyorum . Benimde aşağıda.
Dilosss00 Vampiree Genelde bu saatten sonra yukarı çıkmıyor,sezaryen doğum yapıyorsun.İnşallah hiç kanaman olmaz,sorunsuz bir şekilde bebeğini kucağına alırsın 🤲
as_af AyseYldz çok şükür inşallah tüm previa olanların böyle olur. Birşey hissetmedim açıkçası hissedildiğinide düşünmüyorum.) Benim ki rahim ağzını kapatıyordu
AyseYldz Mrvbnbg2208 benim sag kasığımda anı kalkınca batma oluyor daha cok belim ağrıyor. Yorulur yorulmaz başlıyor belim
1prenses2prensanne Dilosss00 aynı durumu ablam yaşadı canim plesenta previaydi bebeği onunda bir iki defa kanaması oldu dr sezeryan olucaksin dedi böyle giderse progestan kullandı bir süre 40 haftalık normal doğum yaptı
Dilosss00 1prenses2prensanne yaa normal doğum olması ne güzel bende normal istiyordum doktor sezaryen diyince sağlık için mecbur onayladım