18 haftalık hamileyim ve bugün kontrole gittiğimde vajina darlığı ve kısalığı olduğunu söyledi doktorum. Tekrardan progestan a başladık.
İlk bebeğimi crp yüksekliği sebebiyle kaybettiğimiz için biraz tedirgin oldum. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler varsa eğer yazarlarsa çok sevinirim.