OzlemKskn24 Ben Zeynep Kamil takipliyim gayet memnunum 37 haftalığım şuan, doğumuda orda yapmayı düşünüyorum, doktor tavsiyem yok çünkü devlet hastanesi olduğu için hangi doktor denk gelirse o bakıyor ama sistemde bilgileriniz olduğu için tahlil sonuçları vs. herşeyi görüyor doktorlar hemşireler genel olarak iyiler memnunum