Merhaba bugün uyuz olduğumu öğrendim ve doğuma çok az kaldı eli kulağında. Doktor yapma ilaç yazdı onu kullandım bugün. Doğum olursa bebeğe geçeceğini söyledi düşündükçe çok üzülüyorum çabucak etki edebilecek bildiğiniz yöntemler var mı lütfen dua edin bebeğim doğmadan şu hastalık geçsin kaşıntıyı da düşünmüyorum artık bebeğe odaklandım :( :(