Gamzerk0 çatlamaya başlayacak kaşıma krem sür bol bol duştan sonra zeytinyağı sür ISANA UREA %5 VÜCUT LOSYONU VAR 75-80 tl kullanıyorum aşırı memnunum karnıma sürüyorum belime kış geldi kuruyor cildimiz daha da kaşınıyor.Ama bu krem asla kaşındırmıyor nemli tutuyor biraz yapışıklık var gibi oluyor ama önemli değil oda nemli tuttuğu için bir sürü krem denedim ama en güzeli bu ❤️ Teşekkür edeceksin kullan