Hilalbasakk Sezeryan ya da normal doğuma protez tırnak ya da oje ile giren çok gördüm sosyal medyadan. Ama genelde istemiyorlar. Bebeğimin kalbi durduğunda kürtaja aldıklarında tek kat rakı beyazı oje vardı hani şeffaf sonuçta ama çıkarttılar. O sırada konusu geçti doğumda da parmağa nabız için cihaz taktıklarında yanlış sonuç veriyormuş bir de enfeksiyon açısından ortamda riskli olabiliyormuş o yüzden istemiyoruz dediler.