Hayır canım korkma erken doğum belirtisi değil. Her gebelikte bebek bu haftalarda daha çok hissediliyor. Bizde 33 haftalığız benim erken doğum riskim vardı 2 bacağımdan 4 ampül ciğer geliştirici iğne yaptılar ve bebeğim yok gibi şuan büyük ihtimalle ilacın etkisinde yoksa senin gibi benimde ağrılarım çok fazlaydı korkma yani oluyor hissetmek çok güzel bir şey şükredelim hepimiz 😇