Bsra03 Annelerimiz nasılsınız bugün 39 haftalık olduk ama gelen giden yok arada bel ağrısı olup bacaklarıma vuruyor sizde durumlar nasıl ?
Dilaraozturk23 Bsra03 40+3 oldum tık yok hâlâ keşke olsa 😩 her gün aynı sorular hala dogurmadin mi sanki benim elimde olan bişey 😒
Fabioss 40+1 oldum geceleri ara ara vuruyor bekliyoruz🙈 her gün çocuk hala gelmedi mi diye sorular gelince strese giriyorum😒
Bguzeel 39 hafta oldum an itibariyle 🥹 40ı geçmeden gel kızçem üzme strese sokma yetti gari🤣🫶🏻 Hayır belirti de yok bir gece ansızın başlar ve geliverir inşallah 🥺