Kızlar selam 32. Haftada calisabilir raporu almıştım. 37 haftada çalışamaz raporu aldım ve 16 haftalık raporum başladı. Şuan 39+3 um bebeğim doğduğunda tekrardan rapor mu alacağım yoksa doğum belgesini mi isyerime vereceğim yeterli oluyor mu sgk için süreç nasıl ilerliyor bilgi verir misiniz