Derya007 sutu arttıran en onemli 3 şey su , uyku , moral. Benim doktorum önce düzgün beslen ve bol su iç, stresten uzak dur , canını sıkma, ve düzenli uyu der , içinde rezene olduğu için gaza iyi geliyor ve ben fazla sut göz çıkarmaz diyerek iciyorum humana. Etkisi var. Ve doktor esime sey dedi , harekelerini 5 dikkat ediyorsan artık 10 dikkat et bu kızı üzme çünkü sütü en çok etkileyen moral. Ve emzirirken sadece karın değil bebeğin duygularını da doyuruyor, o yüzden aşırı temkinli ol ilgi sevgi sütü artırır dedi. Gerçektende öyle eşim çok yoğun calisiyor ve onu az gördüğüm günlerde sütüm 1 2 tık daha az. Ama eşim evdeyse yaza daha az yoğun bir haftadaysa sütüm aşırı artıyor. Ki bende tazyikli sut problemi var , normalde sütüm ayak ucuma akıyor diyelim sütüm fazlaysa daha ileri gidiyor… (elemterefis kem göze sis. Sutumde gözü olanın gözü ciksin) (kazara inanırım )