Aslymn tombul0bebek 37+ 5deyiz doktorum bunun normal oldugunu sıklığını takip etmemi istedi. Gittikçe bu kasılmalar artabilirmiş yani normal.
Ayazn8annesi Bende 36+2 günlüğüm ama bugün acayip sertleşiyor belim ikiye ayrılacak herhalde ya niye acaba
KorkuluAnne Memelerinizin ucu sızlıyor mu acaba benim çok sızLıyor birazda sivilce gibi kabarıklıklar var çok canım acıyor 35nci haftadayım bende 😟
Umranbl Ben de 36 dayim gun icjnde ne 10 u ne 20 si surekli bir noktada yumurta gibi bir sislik var bir kayboluyor bir geliyor alistim ben artik paniklemiyorum