Ebruli91 Hanimlar doğumdan sonra ilk doz 1 ayda 2.doz vuruluyormus sanırım hepatit B yeni doğana yapilaniniz oldu mu?
Ebruli91 ferhpnar bebeğe yapıldığını biliyorum ilk doz hastanede yapılıyor kalan dozlar sağlık ocağında yapiliyormus hastanede ilk dozu vurduran varmi diye soruyorum
Ebruli91 eylulicten hamileyken sadece tetanoz vurdular bana geçen sene vuruldum dedim senin için değil bebek icin vuruluyor plesentadan çocuğa geçsin diye en az 5 yıl koruyuculugu var dediler
aslibek45 Ebruli91 ilk doz doğar doğmaz ikinci doz 1. Ayda üçüncü doz 6. Ayda vuruluyor. Yaptırmanız sağlıklı olur.
eylulicten Ebruli91 hepatit bagisikliginiz varsa asisini vurmuyorlar benim bagisikligim olmadigi icin vurdular