Derya183 inşallah bir şey olmamıştır. Dün oğlum ben uzanıkken karnıma aniden bastı hemde tam kasık kısmına ben uykuya dalmıştım nasıl sıçradım nasıl kalktım bilmiyorum. Dündendir sancım var bugün sancım durmayınca doktora gittim kese etrafında kanama başladı çok üzgünüm moralim çokk bozuk progestan seviyesini arttırdı doktor. İnşallah bebeğime bir şey olmaz. Yani benim oğlum iri biraz ve karnıma ayağıyla tüm gücüyle bastı tabi yavrum ne bilecek ki daha oda küçük 2.5 yaşında😒ayakta olsam darbe alsam bence bir şey olmazdı ama uzanıktım