Kizlar idrar yaparken yanma oluyor kasıklarım da ağrıyor ilk gebeligim düşük oldu şimdi tekrar hamileyim ve çok korkuyorum..pazartesi doktora gidecem bisey olurmu 2 gün beklesem yoksa yarın direk hastaneye mi gitsem internette arastirdim biraz korkuyorum..tecrübeleriniz neler bebege zarar olurmu bilmiyorum