Herkese Merhaba,
bebeğim 24 günlük en başta göğsümün ucu küçük olduğu için tutamıyordu silikonla emziriyordum.
Bi ara sarılık vardı düşük seviyede bende ne içtiğini göreyim tam doyduğuna emin olayım diye sütümü sağıp veriyordum sarılık olup mamayla desteklemekten iyidir diye düşünüyordum. 🤦🏻♀️
3 gün önce sıtmalandım ateşim çıktı göğüsüm kızarıp şişti doktora gittim 2 tane serum yedim ilaç verdi gönderdi düzeldim ama o günün gecesi bir sıtma tuttu sanki çırılçıplak kara yatmışım gibi ateşim 39.5 dan düşmedi sabaha sıtmam geçmişti ama ateşim geçmedi duşa falan girdim sonra bir tanıdık var o geldi göğsümü okudu bana dedi ki nazardan olmuş bu resmen gözü deymiş birinin dedi o okuduktan sonra şükür şişlik gitti ağrısı gitti ateşim geceye doğru gitti o gün akşam 18.00 da kahvaltımı yaptım aynı zaman da mide bulantım vardı çünkü.
Şimdi asıl konu şu normalde iki göğüsümden bir sağımda 125 ml üstü çıkardı sütüm dün gece 25 ml zor çıktı yavrum çok ağladı aç kaldı tam da benim ucumu silikonsuz tutmaya başlamıştı ilk defa ve 1 saat bekletmek zorunda kaldım oyaladım hep 😢sabah 75 ml çıkmaya başladı süt arttırıcı şeyler tükettim bu akşam aldım 20 dk sağ 20 dk sol emzirdim 1-2 saat sonra yine acıktı ağladı dur bi sağayım bakayım düzelmiş mi dedim ama yine 25 ml çıktı ve eskiden 1 saate taş gibi olan göğüslerim hep yumuşacık sönük 😭
Eşim mama aldı aç kalmasından iyidir diye ben de mama vermek istemiyorum nolur yardımcı olun yaşayan var mı başına gelem çözüm bulan destek olun lütfen 🙏🏻
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin.