Gamze955 Kizlar merhaba 37 haftalk hamileyim 35+2de doktor cati muayenesinde acilmam.oldugunu gununu beklemeyecegini soyledi. Bugunden beride bel ve sirt agrim var duzensiz sekildede kasiliyorum resmen bacaklarim bile agriyor. Ayni durumda olan varmi
Gizemmyigit Gamze955 ✋🏻 Beeen😊 36+6 yım, sabah çok kötüydüm ama geçti sancılarım sadece bebeğim toplanıyor okdr. Dün çatı muayenesi oldm bende, yumuşama var 2 haftaya gelir bebek dedi. Normalde 1 kasımda doğacaktı
Gamze955 Gizemmyigit. Benimde oyle erken gelir dedi ama nerdeyse diger kontrolum var hala gelen giden yok :)) nasil bi dogum baslangiciyla gelicek ne zaman gelicek merak icersindeyim valla.