Hanımlar 1 hafta önce bir kanamam oldu doktorum bir sorun olmadığını söyledi bebeğe de baktı , yurt dışındayım ilaç vs vermedi dinlen dedi . (14 haftalık hamileyim) Bunda sonra akıntı kahverengi oldu ve şuan yok. Fakat sol kasık ağrım var şiddetli değil arada kısa süren , sankı göbek altımda kasık hizasında bir şey var yürürken hissediyorum bebek olsa karnım da şiş bebek orda da olabilir dimi ? Yatarkende sağ sol tarafa dönmek iyi gelmiyor ya ağrı oluyor yada ağırlık ,düz yatmak durumunda kalıyorum . Varmı yorumunuz, tavsiyeniz, tecrübeniz ?