Mervenrdrmz Hamile olduğumu 2 hafta önce öğrendim ve yaklaşık bir aydır kocama aşırı gıcık olıyorym her hareketi bana batıyor resmen. Kızlar gebelikten kaynaklı bir şey mi acaba, sizden de böyle bir şey yaşayan oldu mu
Opheliaaa Mervenrdrmz Adamın yürüyüşü bile batıyor bana oturup kalkmasi herşeyi ya 🤣 gebelikle ilgili bence çünkü şahsen ben istiyorum ki benimle otursun benimle mutfağa girip iş yapsın falan filan benden ayrı oturması yürümesi bile batıyor🤣🤭
Gamzer Mervenrdrmz Hormonlardan kuzum Hormonlardan. Hamilelikte sinir oluyorsun, lohusalikta da boğasın geliyor 😃😃😃
Mervenrdrmz Opheliaaa ben de öyle sürekli yanımda olsun istiyorum ama yanımdayken de içtiği su bile beni deli ediyor sürekli kavga halindeyiz nasıl olacak bilmiyorum 😂
elifcicek_07 Ben de tam tersi çok duygusal oldum aşırı düşkün oldum kocama. Sizin işte başka bişey var :) şaka yapıyorum neden olmasın hormonlar çok saçma şeyler yaptırabiliyor insana mesafeli olmayın eşinize karşı alışırsınız ilerisi için araya soğukluk girer
Mervenrdrmz elifcicek_07 ya ben de aşırı duygusallaştım aslında olur olmadık her şeye ağlamaya başladım bi anda sinirleniyorum falan sanırım duygularımı kontrol edemiyorum ondan kaynaklı oluyor 😰
Mervenrdrmz Deletedmom_30 ya gebeliğe bağlamamın sebebi gebe olduğumdan beri böyleyim 😂 normalde çok düşkünüm iyi de anlaşıyoruz ama bir aydır böyle oldum ondan sormak istedim 💁🏻♀️
Mervenrdrmz _edakrsu22 inanır mısın bunu nerdeyse her gün yaşıyorum ve uyandırınca uykum geliyor öyle uyuyorum 😂😂
elifcicek_07 Mervenrdrmz yazık kız böyle düşündüğünü bilse adamcağızın da üzülür belli etme en azından iyi değilim hormonlar yüzünden de geç :)
Ezollitaa Benim de ilk aylarda öyleydi kocamı görmek dahi istemiyordum. Biri bize bir şey mi yaptı diye düşünmüştüm 😂 geçiyor hormonlardanmış 🤦🏻♀️
Mervenrdrmz Ezollitaa ya ben bi seviyorum bi dövüyorum öyle ilerliyoruz daha da soğuk hislerim olmaz inşallah 😂😂
ilaydaaltann_ Mervenrdrmz 😅 Hormonlardandır. Benim öyle bir derdim yok keşke burda olsa da gıcık olsam kavga falan etsem yani😅 (eşim askerde bu arada.) Bazen telefonda daralıyorum. Tadını çıkar boşver seviyosaniz birbirinizi gerisi önemli değil. Ama çok da kalp kırmayın :).
Mervenrdrmz ilaydaaltann_ yaa 🥺 Allah kavuştursun bi an önce sizi inşallah gelsin de rahat rahat gıcık olun birbirinize 😂😂kalp kırmamaya çalışıyorum ama İşte sürekli düşman gibi bakıyorum sanırım artık kocam bi şey mi yaptım diye soruyor her gün 😂😂
Teslimeesma Mervenrdrmz 😁😁 gece gece beni güldürdün Allah da seni güldürsün 😁😁 bende çok acımaya başladım kocama yazık işe gidip geliyor yoruluyor benim derdimi çekiyor evin yükü omzunda çok üzülüyorum 😣 hormonlardan dengemiz şaşıyor 🙄
Mervenrdrmz Teslimeesma Amann boşver çalışsın 😂 çalışmazsa daha bi değişik oluyor bu erkek milleti. Benimki çalışıyor geldiğinde sofrayı kurmuş oluyorum ama ona toplatıyorum bi şey diyecek olsa gebeyim diyip gidiyom yapacak bi şey yok katlansın 😂😂
Cansutgn Bende tam tersi hep yanımda olsun istyrm zaten eşime çok düşkündüm şimdi iki katı oldu duygusala bağladım 🤣
Mervenrdrmz Cansutgn yaa çok güzel bi şey valla çocuğun sakin doğar inşallah benim bebe eli maşalı doğacak gibi 😂😂