Rozaanne 31+0 sıfır hediyesi. Çatlamam sanıyordum ama bu gece içime bir şey doğdu aynada kendime baktım ve 2 3 yerden mor çizgiler bana el sallıyor🥺 Anneciim bir ömür hatıranı bedenimde de taşıyacağım 🥺🥰
Karadasesra Rozaanne günlük düzenli bio oil kullan beyazlarsa çatlağın hiç geçmez ama kırmızı tonlarındaysa düzelme oluyo bazen
Teslimeesma Rozaanne 😁😁 ilk catlagimda 30 haftalıkken psikolojim bozulmuştu ağlamıştım çok kötü olmuştum 😁😆 şimdi 38+4 çatlamayan yerim yok alıştım anliyacagin sende alışırsin😆
busrayildiz15 Rozaanne Bende aynı senin gibiydim bende de mor mor çatlamalar oldu bende hiç çatlamam sanmıştım oysa ki 🤦🏻♀️
Melisaekr Rozaanne ahhh sen benim göbeğimde ki çatlakları bi görsen benim ki her telden buradayım diyor😂 rahat 20 çizik vardır git gide yukarı doğru çıkmaya başlıyor 34 haftaya gireceğiz 😁
Teslimeesma Rozaanne o kadar catlaga rağmen yığılmadim hergun yaglandim bide sanki devamı gelmiycekmis gibi😁 35 36 haftalıkken çok kaşınıyor karin haberin olsun 🙄genede kullan yağ benim gibi