Ozge02 Hamileliğimin 35inci haftasındayım kanamam oldu hastaneye gittim alttan muayene etti nts bağladılar bebeğim gayet sağlıklı istiyorsan serum takalım dediler sancım Yok dedim istemedim eve geldim 2 saat sonra daha şiddetli kanamam oldu hafif sancım da oldu hastaneye gittim tekrar ntsye bağladılar bebek de bişey Yok dediler çıktım eve geldim şu anda sancım oluyo hastaneye de gidiyorum serum verelim diyolar ama neden olduğuna dair kimse bişey söylemiyo başına böyle bişey gelen oldu mu ne yapmam lazım ???
mucizemizibekliyoruzz Ozge02 açılma falan varmı diye bakmadılarmı? Düzenli sancılar mı geliyor? acaba başka bi hastaneye mi gitseniz
mmrv Ozge02 Siddetli kanama o haftafa hiç normal degil.. Allah korusun bebek plasentadan ayrilinca kanama oldugunu duymustumm. Korkutmak.istemem ama mutlaka baska.bir hastaneye de gozukun..
Suhus000 Ozge02 cnm kan önden mi geliyor emin misin bak arkandan da gelebilir kanama bu haftada normal değil belki basur felan varsa oda yapabilir kanama
Ozge02 mmrv şu anda hastanedeyim yatışa alıcaklar büyük ihtimal bebek kafasıyla rahimi aşırı derece de zorluyormuş 2 cm açılma varmış herşeye hazırlıklı olun dedi doktor heycan ve korku bastı inşallah bebeğim sağlıklı şekilde gelir dünyaya