Doğumdan bir ay sonra çok küçük bir noktadan iltihap ve kan aktı. Doktor tam o noktaya bir iğne yaptı ve yüzeysel olarak da bir ilaç sürdü. İşlemden 15 dakika sonra kıvranmaya başladım. İnanılmaz canım yanmaya başladı. Bir saate yakın sürdü acısı ama geçti sonra. Antibiyotik kullandım 10 gün ve gayet iyiyim şu an.