6 haftalıkken ultrasonda kalp atışını izlettiler doktorum 20 haftası dolmadan kalp atışının dinlenmesini sakıncalı bulduğu için dinletme taraftarı değilim dedi içeri ses dalgaları göndermek yeni yeni oluşmaya başladığı için zarar verebiliyo dedi güçlü sinyaller gönderiyoruz çünkü dedi bende doktor öyle söyleyince sadece ultrasonda izledim 6 haftalıktık pır pır arıyodu kalbi