Mdmdkndbhrye keramet kılda olsaydı... Saçma sapann hikayeler işte 🙄 Daha iki gece önce çok bunaldım saçlarımdan ayıptır söylemesi eşim beni yıkarken saçlarımı kes dedim canım benim makası aldı küt kesti süper de oldu baya da rahatladımm 😌😌 Hem ona inanacak olsak kollarımızı bacaklarımızı özel bölgemizi bıyıklarımızı kaşlarımızı da almayalım yani 😤 çok saçma ya inanma kardeşim böyle saçma şeylere 🤗