Ada9y AngeL- İyi Canım çok şükür büyüyor ☺️ Senin bebişin nasıl sen nasılsın Şükürler olsun ikimizinde az kaldı atlattık baya
AngeL- Ada9y iyiyiz bizde şükür evet atlattık ama benim rahim ağzım kısalıyor o yüzden bol bol yatmalı geçiyo☺️
AngeL- Ebrarabla_06 sağlıkla gelsin☺️ bizim daha 98 gün varken insan heyecan yapıyo😅 senin çok çok normal🥹🐣
Ebrarabla_06 AngeL- evet canım benim bayağı bir heyecanlanıyoruz eşimle Rabbim bu günleri de nasip etsin sana inşallah 🥰
Milosee Emirsmomm erkek benimki 😍😍😍kız mi sizinki 🥰🥰 inşallah sağlıklı bir şekilde atlatırız su günleri Sanki hiç geçmiyor dimi
Emirsmomm Milosee evet benimki kız 💗 bir tane oğlum var 2,5 yasında 🙈 bir kız bir erkek istiyordum nasib oldu çok şükür 🐥 evet sonlara yaklaştıkça günler hiç geçmiyor sankii❤️ sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤍