AngeL- aogoya yaa insan çok bekliyo ikili rakamları görmeyi ☺️ çok tuhaf bi his hep başkalarında görüp bu sefer kendinin açması☺️🙈 inşallah senin son 99 postunu da görürüz ☺️🙏🏻
AngeL- Ada9y teyzesi yesin onu🐣 sen nerelerdesiiiin özlettin kendinii🥲 son 99 una az kalmış kuzum inşallah senin postunu da görürüz♥️
OksijenliSu AngeL- son 14 diyor ama uygulama bakalım. 38+0′ız. 😅😅 Beklemedeyiz. 2.gebeliğim bu arada.