Doğuştan kalp hastasıyım aort koarktasyonu diye geçiyor 3 açık kalp ameliyatı oldum . Şuan beloc 100 mg ve coraspin kullanıyorum . Bebekligimden ergenlik donemime kadar hipertansiyonum vardı fakat sonra doktorların da sebebini günlerce haftalarca araştırmasına raen bulamadigi bir dusuk tansiyon sorunu ortaya çıktı … İlk doğumumda tansiyonum çok düşük değildi 12/5 11/6 gibi falan idare ediyordum o yüzden bir sorun olmadı . İkinci sezeryanimi olacağım Aralık’ta ve benim tansiyonum çok düşük 9/3 10/3 civarı hep ve ne kadar tuzlu yersem yiyeyim yükselmiyor . Benim korkum su , zaten kansizligim da var ve doğuma 12 saat aç kalıp gireceğim için sezeryan sırasında da tansiyonum çok düşerse yükseltme ihtimalleri var mı öyle bir ilaç müdahale var mı yani ölmekten korkuyorum küçük tansiyon 0′a dusunce ölüyor insan zaten ve benim hep 3 🥺 nolur beni bilgilendirin . Kendi doktoruma da birkaç haftaya gidince belirtip danisacagim ama buraya da bir sormak istedim . Şimdiden çok teşekkürler