Hanımlar hayırlı geceler çok kafama takılan bir soruyla geldim 3 gün önce vajinal ultrason ile kesem göründü 6.9 mm idi bugün yani 3. Günümde vajinal ultrason ile kesem 9.7 mm çıktı ve hala embriyo görünmüyordu bebek kese kaç mm iken görünüyor ve kese mm si günde kaç mm artar normal mi artmış benimki yavaş mı artıyor nasıl oluyor o mesele ? Günde kaç mm artması gerek? Boş gebelik olma ihtimali var mıdır ?