Prensannesiiiiiii 12 itibariyle 38+ 4 haftalık oluyoruz ve biraz önce Nişanim geldi belimde hafif ağrı var salı günü kontrole gittiğimde doktor bebek kanala yerleşmek üzere demişti heyecanlandım biraz doğum yaklaşıyor galiba sizler ne durumdasınız 🥰
NurM1 Prensannesiiiiiii hayırlısı olsun darısı başıma inşallah benim ki de kanala girsin istiyorum 🙏🏻
handemie Prensannesiiiiiii canım bejimde tam 38+4 de nişanım geldi 38+6 bende beklemedeyim belim çok ağrıyor adet olcakmisim gibi senin nasıl geciyo
Prensannesiiiiiii handemie benimde gündüz belim ağrıyordu bide karnım sertleşiyordu biraz önce Nişanim geldi belimde hafif ağrı var bekliyorum ne zaman doğum olacak diye merak ediyorum
handemie Benim bebis kız normal doğum pozisyonunda demişti doktor perşembe günü seninki de kızmı canim
Prensannesiiiiiii handemie benim erkek canım iki hafta önce gittim doktor normal doğum pozisyonunda dedi salı günü gittim kanala inmek üzere dedi biraz öncede Nişanim geldi işte bugün gün boyu belim ağrıyordu bide karnım çok kasiliyordu şuan sadece hafif bel ağrım var