mom1baby ben 30a kadar kullandım 🙆🏼♀️ Hatta doktor doğuma kadar bile kullanabilirsin demişti. Mide bulantılarım fazlaydı ara ara denedim bıraktığımda 3 güne midemi zor toparlıyordum 30dan sonra sıkıntı olmadı şükür. Ama sonrasında da mide yanmaları başladı 😂 çilemiz bitmiyor maalesef 🥲 ilaçla ilgili tavsiyem doktorunuza danışmadan içtiğiniz saatleri değiştirmeyin yine de haberi olsun doktorunuzun. Önce sabahları içmeye başlatmıştı sonra sabah bulantılarım daha çok olduğu için gece uyumadan içmeye başladım doktor öyle söylemişti