Semacvkdmr Merhaba ben 33+5haftalik oldum bebeğimin cinsiyeti kiz ilk dogumum bazı gebler bana 38 kiz bebeklerin 38 haftada geldiğini söyledi tecrübeli annelerde bir sormak istedim değişkenlik oluyormu diye
Annekusumm Semacvkdmr buyuk kizim 41+2 de kucuk kizim 40+2 de dogmustu kiz erken dogar lafi dogru degill ya oglumda ayni 39+5 de dogduu benimkiler hep gec doguyo 😂
Seyhanncan Kim söyledi onu 😂 canım bu bebeğin tamamen keyfine bağlı bir şey. Erkek kız farkettiğini sanmıyorum benim kızım 40. Haftada doğdu mesela biz başlattık doğumu yoksa geleceği yoktu 😂
Semacvkdmr Değişiyor demek ki benim iki kuzenimde doğum yaptı 40 hafta ama onların erkekti o yüzden kendimle kiyaslayamadim