Dylann ben Konya’da yaşıyorum . Kontrolde şehir hastanesine gidiyorum . Burda 20. Haftadan itibaren her kontrolde ilk önce gebe eğitime gidiyorsun sonra kontrolün oluyo. İlk önce gebe eğitimine giriyorum sonra gebe izlemeden tansiyon ve kiloma bakılıyor ordan doktorun yanına geçiyorum. Eğitimine hep bire bir aldım ebe ve ben şeklinde . Bence faydalı bişey . Sormak istediklerimi soruyorum yada o günün konusu neyse eğitimini alıyorum , aklıma takılan bişry olursada soru cevap yapıp öğreniyorum. ben tavsiye ederim git bence çok faydalı birşey. Öğrendikçe cesaretin artıyor ve çok bilinçleniyorsun . 🌸