ada1180 Pitircikveannesi ozturkburcin merhaba cnm ben lierac jel aldım memnunum mustelanın da yağı var birini gündüz birini akşam sürüyorum jelde yağlılık hissi kalmıyor çok güzel trendyolda indirimler oluyor onları takip edip alabilirsin👍🏻
EdaKorkmazBereket 35 haftalık hamileyim mustela kullandım hiç çatlagım yok şuan çok kaşınıyodum kaşıntımı alıyo bide bio oil çok iyi hem renkte açıyor yüzünüze bile kullanılabilirsiniz
CansuOztomurcuk Palmer’s Cocoa Butter hamileler için çatlak önleyici tavsiye ederim. Çok güzel, çabuk emiliyor ve nemli tutuyor vücudu. Hepsiburada’dan sipariş veriyordum fakat en son geç kaldım sipariş için, elimdeki bitince eczaneden Lierac aldım. Şimdilik onunla da güzel gidiyor. Göbeğim oldukça büyüdü ve hiç çatlağım yok 29. Haftadayım. Umarım hiç olmaz son haftalarda da 🙄🙏🏼