Dilossh Merhabalar şuan hastanedeyim kanamam var sancım yok ve kanama nedenim için bir şey demiyorlar gözetim altındayım sizce neden olabilir doğum mu başlıyor endiseliyim🥹
Gulsengulsen Dilossh kanamayla nişan aynı zamanda gelebiliyormuş nst de çılar sancılarınız aslında bağlamadılar mı
Mzgnormann Dilossh benimde 36+6 kanamam oldu acile gittim hemen serum falan takıldı sabahında ameliyata alındım
Oozzee Dilossh hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün yavrunuz🤲🏻 benim ilk doğumum böyle kanamayla başlamıştı, o sebepten ben de acil sezaryene alınmıştım, tam doğumun başlamış bebek geliyor yazacaktım ama yapmışsın doğumunu🥰
Kaahvelii Mzgnormann Nasıl bir kanamaydi acaba? Sanciniz var mıydı öncesinde? Sağlıkla büyüsün bu aradaaa❤️❤️
Mzgnormann Kaahvelii sağol Allah razı olsun cümlemizin inşallah karnım sertleşiyordu aniden ağrı giriyordu sonrada kanama başladı bebekte ters olduğu iÇin makat geliş geliyodu sabahında doğurdum