arkadaşlar bilen varmı,sgk bizim kac haftalık gebe olduğumuzu biliyormu ? yoksa alcağımız 32.hafta raporunun tarihimi önemli? 9.haftamda geç döllenme olduğu için doktorum haftamı ileri almıştı..sistemlerinde 33 gözükme gibi ihtimaliö varmı bilen varmı,boşuna hakkım gitmesin