Oluyo o canım rahim büyüyüp organlar da yukarı çıkmaya başladığı için kalbe baskı olunca falan olurmuş 2. Trimesterda geçmişti benim geçen gün gene oldu şimdi de büyümeye devam ettiği için oluyor sanırım. Gene de tahlillerini yaptır tabi aklında kalmasın belki kan değerlerinden kaynaklıdır