sirikocum12 Arkadaşlar allah nasip ederse kız bebeğim olucak isim olarak fıkırlerınızı mersk ediyorum💗
merve211 Benimde kızım olucak 🥲 nasip olursa Meryem Azelya katacağım eşimle hayalimizdi üç sene sonunda hamileyim sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz❤️🤲🏻