Ekimkaplan Allah razı olsun, gerçekten seni anlayan biriyle konuşabilmek çok güzel. Çevremdeki kimse anlamıyor bende anlatmaya çalışmıyorum bu yüzden kendimi. Doğum yaptığım günün ertesi günü gördüm ama dikişlerden, o üzüntüden odaklanamadım çok fazla. Salı gün ve cuma günü yine gördüm. Sesimi duyunca tepki veriyor gözünü açtı, ağzını oynattı, kollarını oynattı. Onun benim varlığımı hissetmesi bile benim için mucize ve ben onun sayesinde daha güçlüyüm daha dik duruyorum artık ❤️ sütümü götürüyorum, sürekli dua ediyorum , elimden geldiği kadar olumlu şeyler düşünüyorum ki oda benim gibi hissetsin hayata , bana tutunsun diye. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah, sağ salim büyütelim çocuklarımızı 🙏🏻 çok teşekkür ederim gerçekten o kadar güzel geldi ki bana söylediklerin, Rabbim hep ferahlık versin gönlüne , evladına da güzel bir ömür versin sağlıkla 🙏🏻❤️